החיים למען האומות - Life for the Nations

לאחר תחייתו הכריז ישוע: כל הסמכות בשמים ובארץ ניתנת לי, לכן, לך והטיף לכל העמים! אז הוא שלח את תלמידיו להודיע על ישועתו לקצות הארץ. עידן הישועה החל עם מותו ותחייתו, ויש ליידע את כל האנשים. בן האלוהים השיג ישועה לעמו!

אלוהים הרים את ישוע למלוך מכסאו כפי שהובטח במקרא: אני אתן לך את האומות עבור הירושה שלך, ואת החלקים הרחוקים ביותר של כדור הארץ עבור החזקה שלך, אז הוא שולח כעת את תלמידיו כשגרירים להכריז על ממלכתו לכל העמים והעמים.

River Rapids - Photo by Ezra Jeffrey-Comeau on Unspla
[צילום נהר מאת עזרא ג ' פרי-קומו באונספלש]

 על ידי מתן מתנת הרוח להם, ישוע מעצים את חסידיו להכריז על הבשורה הטובה שלו לכל העולם - אתה תהיה מוסמך כאשר רוח הקודש תבוא עליך, ואתה תהיה העדים שלי בירושלים, בכל יהודה ושומרון, ובחלקים הרחוקים ביותר של כדור הארץ.

 הישועה היא לגברים ולנשים מכל אומה ללא יוצא מן הכלל. ישוע מת ואלוהים הרים אותו מן המתים. לכן, חסידיו כבר לא חיים עבור עצמם אלא בשבילו, ועכשיו בחידוש החיים. אלוהים אהב את האנושות עד כדי כך שהוא נתן את בנו היחיד כדי שכל בני האדם יוכלו להאמין ולקבל חיי נצח.

 מכיוון שהוא סבל על חטאינו, אלוהים הקים את ישוע מהמתים והרים אותו מאוד, ונתן לו את השם שהוא מעל לכל השמות, ישוע. כך או אחרת, כל הגברים ירכינו את ברכיהם לשם זה ויכירו בו כאדון.

 לפיכך, הישועה שהובטחה על ידי אלוהי ישראל נעשתה אמיתית וזמינה לכל האנשים באמצעות ישוע, וכעת הוא רועה את העמים עד היום שהם עומדים לפניו בירושלים החדשה.

 כל העמים שייכים לו. מותו ביטל את תביעתו המשפטית של השטן על האנושות, ותחייתו שברה את אחיזת הברזל של המוות שהחזיקה את כולנו יחד. זהו מסר רדיקלי של שחרור מעריצות החטא, השטן והמוות שכל בני האדם חייבים לשמוע.

הודעה אחת לכל האנשים

 רק ישוע השיג את טיהור החטא, ולכן הוא שולט מידו הימנית של אלוהים ככוהן הגדול המתווך את הישועה והחיים לעמו. הוא לבדו מספק ישועה וסליחה על חטאים לכל האנשים שמזהים אותו ומאמצים את המסר שלו.

 הישועה זמינה לכל האנשים באמצעות אמונתו של ישוע המשיח לכל המאמינים, כי אין הבחנה. הצעת החיים זמינה לכל האנשים בגלל הציות הנאמן של בן האלוהים שמת על חטאינו גם כשהיינו אויבי אלוהים

.

 החטא הוא האקולייזר המגנה כל גבר, אישה וילד לשעבוד, ריקבון, חוסר תקווה ומוות. לא אתניות, כוח פוליטי ולא מעמד כלכלי יכולים לשנות זאת. המוות מחכה לכולנו.

בגלל מותו ותחייתו, כל אחד יכול למצוא כעת מחילה על חטאים, בין אם יהודי או גוי, זכר או נקבה, עשיר או עני; כלומר מאמונתו של ישוע המשיח. המוות עדיין מתרחש, אבל עבור תלמידיו, זה יהיה הפוך כאשר הוא מעלה אותם מן המתים ביום האחרון.

בהתחשב במעשה הנאמן שלו עבורנו כאשר מגיע לנו גינוי ומוות, עלינו להגיב להצעתו האדיבה על ידי הצבת אמונה בישוע ובמה שאלוהים השיג בו. לסרב לעשות זאת הוא שיא האיוולת.

אלוהים יוצר קהילה חדשה המורכבת מגברים ונשים מכל עם שנגאל על ידי דמו של ישוע, אסיפתו. כל אדם המאמין בישוע הופך לחבר בקהילה הקדושה הזו ומקבל ישועה.

הבשורה שלו היא מסר של חיים ותקווה לכל גבר, אישה וילד. הוא חוצה את כל הגבולות הלאומיים והתרבותיים. תלמידיו מכריזים מסר אחד לכל בני האדם, בין אם יהודים או גויים, קשורים או חופשיים, זכר ונקבה, מכיוון שכולם אחד במשיח ישוע.

החדשות הטובות שלו הן מסר אוניברסלי ודת עולמית. כל בני האדם חטאו. כולם זקוקים לסליחה, לישועה ולחיי נצח. אף אחד לא ראוי לישועה הזאת, אבל אלוהים מציע את זה לכולם דרך בנו

לבסוף, הישועה ניתנת על בסיס זהה לכל גבר, אישה וילד, כלומר, מן האמונה של ישוע המשיח. כל מה שאנחנו יכולים לעשות הוא להגיב בתשובה ובאמונה להצעתו הנדיבה של אלוהים.

[PDF]

RELATED POSTS:
  • The Mission - (The church’s mission between now and the return of Jesus is to announce the Good News of his Kingdom to all nations – Matthew 24:14)
  • The Light of the World - (Jesus is the only true light in the world, a light that shines all the brighter in the darkness, and this light means life for men and women)
  • Call His Name Jesus! - ('Jesus’ means ‘Yahweh saves.’ In the man from Nazareth, the salvation promised by the God of Israel arrived in all its glory)

 

Comments

POPULAR POSTS

Ekklésia - Assembly of God

One People