Gospel Message - מסר הבשורה

הבשורה של ישוע המשיח אינה עוסקת ברפורמה בחברה או בממשלות. המסר שלו קורא לכל הגברים להתחרט ולהצטרף לסדר חברתי חדש לחלוטין ולמציאות פוליטית ייחודית, מלכות אלוהים. המסר שלו מנוגד לאידיאולוגיות הפוליטיות של הסדר העולמי הנוכחי. אנחנו חייבים להגיב בחיוב להזמנתו מאז סוף העידן מתקרב כאשר הסדר הקיים ייעלם מן הפלנטה.

ישוע שלח את תלמידיו להפיץ את תורתו ולהכריז על שלטונו לכל העמים. כפי שהוא הכריז, כל הסמכות בשמים ובארץ ניתנה לי. ללכת, ולעשות תלמידיו של כל העמים. מסר זה משנה חיים משפיע על כל הגברים ללא יוצא מן הכלל, בדרך זו או אחרת.

Lighthouse Sunrise - Photo by Paulius Dragunas on Unsplash
[Photo by Paulius Dragunas on Unsplash]

לפני עלייתו, הוא ציווה על חסידיו לחכות בירושלים עד שהם הוסמכו כאשר רוח הקודש באה אליהם. הם הפכו לעדים שלו בירושלים, ביהודה, בשומרון ובחלק הרחוק ביותר של כדור הארץמעשי השליחים 1: 7-9.

החלק האחרון של הקטע מתוך ספר מעשי השליחים הוא חזון המזמור השני של הבן המשוח השולט על אומות הארץ. שלטון זה החל בעקבות מותו, תחייתו ועלייתו של ישוע מנצרת:

"אני אספר לך על הצו: יהוה אמר לי: אתה הבן שלי. באותו יום, ילדתי אותך. שאל אותי, ואני אתן לך את האומות עבור הירושה שלך, ואת החלקים הרחוקים ביותר של כדור הארץ עבור החזקה שלך".

כמשיח ישראל ויורשו של אברהם, ישוע ירש את כל הדברים, כולל העמים. לכן, כעת הוא שולח את חסידיו כמבשרים להודיע על הישועה ועל ריבונותו לאזורים הרחוקים ביותר על פני כדור הארץ. כל העמים וכל שבט וקבוצה לשונית חייבים לשמוע את החדשות הטובות האלה.

אולוס כתב מכתב ארוך לכנסיות רומא, וקרא לעצמו השליח לגויים. הרודף לשעבר של הכנסייה הפך לשליח הראשי לגויים של מלכות האלוהים.

המאמינים מקבלים את צדקתו של אלוהים באמצעות אמונה בישוע. אלוהים שופט את כולם אותו דבר ללא קשר לאתניות או למעמד חברתי.

כל אדם עומד או נופל לפני אלוהים על אותו בסיס. החטא הוא האקולייזר שמציב את כולם באותה מצוקה איומה, ללא קשר ללאום.

מכיוון שאלוהים הוא אחד ויוצר כל בני האדם, הוא מציע ישועה לכל גבר, אישה וילד ללא קשר לאתניות, לאום או מעמד חברתי, ועל אותו בסיס לכולם.

מתוך אמונתו של ישוע


בגלל מעשה הגאולה של ישוע, כל מי שמגיב למסר האמונה זוכה על ידי אלוהים מהעונש המגיע לו על חטא, ועל אותו בסיס לכולם, כלומר מאמונת המשיח. אין בסיס להתרברבות או ביטחון עצמי מכיוון שכולם חטאו וחסרים את כבוד האל. ישוע מת עבורנו כשהיינו אויבי אלוהים.

פאולוס פנה לאמונתו המונותאיסטית כדי לתמוך בהנחה שכולם עומדים או נופלים לפני אלוהים על אותו בסיס: האם הוא גם לא אלוהי הגויים? כן, של הגויים גם, מאז אלוהים הוא אחד יהיה להצדיק את נימול מן האמונה ואת ערל באמצעות אמונה.

אף אחד לא יתרון או מקופח בגלל לאום, מעמד כלכלי או מין. כפי שכתב פול לכנסיית קולוסאה, לא יכול להיות יווני ויהודי, ברית מילה ומילה, ברברי, סקיתי, עבד, חופשי, אבל ישו הוא הכל והכל.

אלוהים יוצר אנושיות חדשה ומציאות פוליטית שונה באמצעות ישוע, כזו ששונה מאוד מהאומות והממשלות של העולם הנופל הזה, קהילה המורכבת מגברים ונשים מכל מדינה שנפדה על ידי דמו של ישוע שנתן את חייו כמחיר הגאולה עבור רבים.

כל מערכת יחסים אנושית מוגדרת מחדש ומכוונת מחדש על ידי אמונתנו ונאמנותנו לאדוננו המוחלט. אלוהים מעצב גברים ונשים שנגאלו באופן קולקטיבי ואינדיבידואלי לדמותו של בנו. להבדלים המסורתיים של גזע ומעמד חברתי או כלכלי אין מקום בקהילה החדשה הזו. זהו מסר אחד לכל הגברים.

המשימה שישוע הקצה לכנסייתו היא להכריז על הבשורה הזו בכל פינה מיושבת על פני כדור הארץ, והשלמת המשימה הזו נחוצה לפני שובו של ישוע. גבולות לאומיים, ציוויים תרבותיים ומחסומים אתניים לא ימנעו ממלכות האל להגיע להשלמתה.

היום מגיע כאשר העבודות ההרסניות של השטן ייעלמו, וחטא, מחלה ומוות יבוטלו לנצח. ניצחון גדול זה יעלה בקנה אחד עם חזרתו של ישוע כאשר הוא יקים לתחייה את המתים הצדיקים, יכבוש את המוות עצמו, יתגמל את חסידיו הנאמנים, ישפוט את הרשעים ויוביל את שלטונו של אלוהים במלואו.

[PDF]

RELATED POSTS (קשורים):
  • The Light of the World - (Jesus is the only true light in the world, a light that shines all the brighter in the darkness, and this light means life for men and women)
  • Call His Name Jesus! - ('Jesus’ means ‘Yahweh saves.’ In the man from Nazareth, the salvation promised by the God of Israel arrived in all its glory)


Comments

POPULAR POSTS

Ekklésia - Assembly of God

One People